Бердичівська МГО інвалідів візочників СТИМУЛ

Неділя, 21.10.2018, 01:52

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Реєстрація | Вхід

Головна » 2011 » Квітень » 12 » На чому їздять за кордоном люди з обмеженими фізичними можливостями
14:05
На чому їздять за кордоном люди з обмеженими фізичними можливостями

На чому їздять за кордоном люди з обмеженими фізичними можливостями.

Руслан Пузыч
Міні-вен дозволяє в'їхати за кермо, не встаючи з крісла. 
Для цієї категорії водіїв (до речі, дуже численної і різноманітної) можна пристосувати будь-який автомобіль, в залежності від фінансових можливостей конкретної людини: фірми з багатим досвідом готові переобладнати хоч «Порше-Кайман». Більш того, інвалідам не замовлені ні автоспорт (крос на квадріцікле або картинг, ні «Караванінг» - подорожі з дачею-причепом з вбудованим ліфтом. Але, звичайно, вибраного транспортний засіб спочатку довіряють спеціалізованій фірмі для індивідуальної «підгонки». Ми познайомилися з роботою однієї з них під назвою «параван». 
Чого бажаєте? 
Якщо немає кистей рук, то допоможуть міні-кермо, праворуч і утримувач на джойстику «газ-гальмо» ліворуч. 
Якщо людина позбавлена ноги (або обох), то за основу беруть серійну машину з автоматичною коробкою передач. Як правило, замовник вибирає великий вен на кшталт «КІА-Карнавал», щоб уникнути стомлюючої процедури пересаджування з крісла-коляски на водійське сидіння: їм послужить сама коляска. Для цього передбачені фіксатори і регулювання висоти подушки. Але міні-вен зовсім не обов'язкова умова. 
До Росії виїхала ця «Тойота-RAV4». Крісло-маніпулятор. 
Ось в цю «Тойоту-RAV4», замовлену нашим співвітчизником, коляска не в'їде. Зате виїде з-за керма сидіння і підніме людини в салон!Існують і більш незвичайні варіанти, в яких робот-маніпулятор подає крісло з багажника до лівих дверей і прибирає його назад. 
Самі автовиробники не збирають машини для інвалідів - адже конвеєр розрахований на масове виробництво, а в даному випадку доводиться мати справу з «індпошиттям», як і при виготовленні протезів. Наприклад, якщо руки цілі, то в рульове керування можна не втручатися, якщо пошкоджені - можна або використовувати додаткову міні-бублик із захопленнями, або взагалі поставити джойстик: він дозволяє керувати навіть губами, злегка повертаючи голову. 
Прийняті у нас до цих пір важелі для газу, гальма і зчеплення тут вважають анахронізмом. Як правило, «газ-гальмо» управляються одним важелем (або джойстиком). Потягнув на себе - розгонишся, втопив вперед - зупиняєш. Або навпаки - як зручніше. Часто управління виконують подвійним, з можливістю використання здоровими членами сім'ї. Вони, звичайно, теж впоралися б із джойстиком, але це вимагає навчання, яке фірма проводить на автодромі, що імітує умови та автобану, та міських вулиць. Тільки після здачі практичного іспиту видадуть особливу папір про допуск до керування спеціальним транспортним засобом! 
ЗА ЧИЙ РАХУНОК БЕНКЕТ? 
... Та керування від джойстика обійшлися власникові в 80 000 євро. 
Зрозуміло, подібні системи коштують недешево.Скажемо більше: часом вони дорожче самого автомобіля - позначається дрібносерійного.Невже інваліди в Німеччині настільки багаті? Та ні, не багатше (але й не бідніший) інших громадян. Про це потурбувалися законодавці, формуючи бюджет країни. Але джерела додаткових виплат можуть бути різними, їх система досить складна і гнучка. Наприклад, якщо людина працює (навіть за символічну зарплату 150 євро на місяць), то на щоденні поїздки туди і назад йому виплачують по 75 євро! Цього вистачить і на таксі (в усякому разі, в межах одного міста). Можна домовитися отримати ці гроші «акордно» для оплати переобладнання особистого автомобіля, але це складе, звичайно, досить скромну суму. Крім того, дохід кожного бюргера (інваліда чи ні - не важливо) не може опускатися нижче прожиткового мінімуму (у землі Норд-Рейн-Вестфалія, наприклад, - 311 євро на місяць). Різницю компенсують з бюджету. Що стосується інвалідності, то головне питання в тому, за яких обставин вона отримана і чи був людина застрахована від нещасного випадку.Якщо останній відбувся не «по п'яні», то сума страховки дозволить придбати спецавтомобіль навіть преміум-класу: адже на відміну від «Автокаско», внески на таке страхування дуже і дуже скромні (нещасні випадки відбуваються набагато рідше, ніж ДТП), а тому на ньому не економлять. В інших випадках переобладнати автомобіль за «бюджетної» програмі - з механічним приводом органів управління - допоможе медичне страхування. Але саму машину задарма ніхто не пропонує - як і здоровим громадянам! 
ЩО РОБИТИ? 
Важіль справа управляє газом і гальмом. Кнопка вгорі дозволяє звичайному водієві опустити «консоль», щоб не заважала. 
Безумовно, нашому соцзабезпечення та страхової медицини далеко до німецької. Але припустимо, ви маєте в своєму розпорядженні засобами і не хотіли б обмежувати себе автомобілем марки СЕАЗ. У Росії ряд фірм теж робить спроби переобладнати автомобілі інших марок. Але не факт, що ці «альтернативні» органи управління сертифіковані і з ними не виникне проблем в ГИБДД або при гарантійному ремонті. У Європі відносно недорогі комплекти деталей для деяких моделей «Форда», Фіата, «Рено» випускають дочірні спеціалізовані підприємства цих фірм. Але самостійно монтувати їх не можна. 
Якщо ж залишити питання про фінанси за дужками, то росіянинові не замовлено звернутися на той же «параван». Його представники запевнили, що готові виконати роботу і для наших замовників. Тільки спочатку краще приїхати


Переглядів: 629 | Додав: Vovan | Теги: можливості, инвалід, МАШИНА | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Увійти

Меню сайту

Пошук

Календар

«  Квітень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Опитування

Ваша оцінка нового дизайну сайту

Всього відповідей: 1

Відправка СМС

Друзі сайту

Статистика